Długość przewodu [mm] | 800 |
Ilość przewodów | 4 |
Sonda lambda | ogrzewana |
Sonda lambda | Sonda planarna |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7007 |
nr EAN | 8012510050330 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8228 FACET EPS
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
04E906262BB, 04E906262FB, 8W0906265A
04E906262BB, 04E906262FB
04E906262BB
AUDI | 04E 906 262 BB | |
AUDI | 04E 906 262 FB | |
AUDI | 8W0 906 265 A | |
SKODA | 04E 906 262 BB | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 BB | |
VOLKSWAGEN | 04E 906 262 FB |
Zastosowanie Sonda lambda, Made in Italy - OE Equivalent 10.8228 FACET EPS w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.