Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Citroën C4 GRAND PICASSO II (DA_, DE_) 1.6 HDi / BlueHDi 115 (2013.09-???) 115km » 181100 febi bilstein
wybrany samochód: 
Citroën C4 Grand Picasso Ii (da_, De_) 1.6 Hdi / Bluehdi 115 (2013.09-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

WAŁ NAPĘDOWY FORD 181100 FEBI BILSTEIN

181100 WAŁ NAPĘDOWY FORD FEBI BILSTEIN
febi 181100
WAŁ NAPĘDOWY FORD 181100
236.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

181100

producent:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z lewej
oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 5,144
z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 25
Min. długość [mm] 632
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 79
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 74

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie WAŁ NAPĘDOWY FORD 181100 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód L/P 632mm pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.4-2.0 08.98-06.07
numery OEM:
FORD USA      1 069 356
FORD USA      1 092 755
FORD USA      1 111 959
FORD USA      1 122 811
FORD USA      1 345 864
FORD USA      1 420 537
FORD USA      1 602 947
FORD USA      1 753 951
FORD USA      3 652 046
FORD USA      3 667 429

Zastosowanie WAŁ NAPĘDOWY FORD 181100 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.