Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Volkswagen KAEFER 1302 1.6 (11) (1970.01-1973.01) 50km » 46793 febi bilstein
wybrany samochód: 
Volkswagen Kaefer 1302 1.6 (11) (1970.01-1973.01) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 FEBI BILSTEIN

46793 Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego FEBI BILSTEIN
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

46793

producent:

FEBI BILSTEIN

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]10,0
Grubość [mm]11,0
Średnica wewnętrzna [mm]88,0
średnica zewnętrzna [mm]105,0
Ciężar [kg]0,080
nr EAN4027816467939

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 FEBI BILSTEIN

Uszczelniacz wału korbowego tył (88x105x10/11/11) pasuje do: MERCEDES G (W461), G (W463), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4-T (B904) 2.0-6.0 09.89-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      015 997 54 47
MERCEDES-BENZ      015 997 79 47
MERCEDES-BENZ      015 997 80 47
MERCEDES-BENZ      015 997 81 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 54 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 79 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 80 47
MERCEDES-BENZ      A015 997 81 47

Zastosowanie Pierścień uszczelniający, łożyskowanie wału napędowego 46793 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.