Rodzaj filtra | Wkład filtra |
średnica zewnętrzna [mm] | 128 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 61 |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 16 |
Wysokość [mm] | 261 |
nr EAN | 4030776046069 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza E565L HENGST
FIAT | 4530468 | |
FIAT | 76555127 | |
FIAT | 9819406 | |
FORD | 164 090 | |
FORD | 198 492 | |
FORD | 200 E 6228 | |
FORD | 2000E-6228 | |
FORD | 217 490 | |
FORD | 254 521 | |
FORD | 616 520 | |
FORD | 616 720 | |
FORD | 8 257 914 | |
FORD | 825 6032 | |
FORD | A 830 X 9601 LA | |
FORD | ERK 35176 | |
FORD | SBA 314531072 | |
ISUZU | 1-14215-014-0 | |
ISUZU | 1-42150-14 | |
ISUZU | 1-42310-123-000 | |
ISUZU | 4-40453-002-0 | |
ISUZU | 5-14215-014-0 | |
ISUZU | 50103-065 | |
MITSUBISHI | 00440-01010 | |
MITSUBISHI | 19700-034000 | |
MITSUBISHI | 2220-2390 | |
MITSUBISHI | 22202-392 | |
MITSUBISHI | 30630-56800 | |
MITSUBISHI | 34530-01030 | |
MITSUBISHI | 34530-02300 | |
MITSUBISHI | 34530-02300E | |
MITSUBISHI | 52402-00100 | |
MITSUBISHI | 64320-10415 | |
MITSUBISHI | 87111-1880 | |
MITSUBISHI | 91261-00700 | |
MITSUBISHI | 91261-007000 | |
MITSUBISHI | 91261-10110 | |
MITSUBISHI | 91461-00500 | |
MITSUBISHI | A 22030315 | |
MITSUBISHI | MM 200573 | |
MITSUBISHI | MM 510072 | |
NISSAN | 16546-42K00 | |
NISSAN | 16546-90204 | |
NISSAN | 16546-99015 | |
TOYOTA | 17712-96395 | |
TOYOTA | 17791-11120 |
Zastosowanie Filtr powietrza E565L HENGST w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza E565L HENGST:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.