Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Toyota AURIS Kombi (_E18_) 1.8 Hybrid (ZWE186_, ZWE186R, ZWE186H) (2013.07-2018.12) 99km » EG1095H D620 hengst
wybrany samochód: 
Toyota Auris Kombi (_e18_) 1.8 Hybrid (zwe186_, Zwe186r, Zwe186h) (2013.07-2018.12) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1095H D620 HENGST

EG1095H D620 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1601110000

numer części:

EG1095H D620

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN4030776067460

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1095H D620 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MINI (R56), (R57), (R58), (R59), CLUBMAN (R55), CLUBVAN (R55), COUNTRYMAN (R60), PACEMAN (R61) 1.4-2.0D 09.06-10.16
numery OEM:
BMW      24 34 7 566 358
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1095H D620 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST