Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) electrique (2000.01-2002.10) 22km » EG1115H D645 hengst
wybrany samochód: 
Citroën Berlingo / Berlingo First Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) Electrique (2000.01-2002.10) 22km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1115H D645 HENGST

EG1115H D645 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
hengst EG1115H D645
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1115H D645
105.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1653110000

numer części:

EG1115H D645

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraWkład filtra
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
nr EAN4030776067606

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1115H D645 HENGST

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD COUGAR, MAVERICK, MONDEO I, MONDEO II, MONDEO III, MAZDA TRIBUTE 1.6-3.0 01.93-
numery OEM:
FORD      4 166 862
FORD      6 873 185
FORD      F3RP-7G186-AA
FORD      F3RZ-7A098-AA
FORD      YL8P-7G186-AA
MAZDA      FW50-21-500
MAZDA      FW51-21-500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów EG1115H D645 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.