Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Honda NSX I coupe (NA) 3.2 24V Vtec (NA2) (1997.01-2005.09) 280km » EY1143H hengst
wybrany samochód: 
Honda Nsx I Coupe (na) 3.2 24v Vtec (na2) (1997.01-2005.09) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr EY1143H HENGST

EY1143H Filtr HENGST
hengst EY1143H
Filtr EY1143H
853.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1708110000

numer części:

EY1143H

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]138
Średnica wewnętrzna 1 [mm]69
Średnica wewnętrzna 2 [mm]69
Wysokość [mm]599
nr EAN4030776069655

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr EY1143H HENGST

Filtr hydrauliczny (wkład filtra) pasuje do: CATERPILLAR 318C, 318M, M312, M318D, M322D, LIEBHERR TA 240
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr EY1143H HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST