Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Piaggio ZIP Zip 25 Pigemetato (1999.01-2000.12) 1km » EY921H D463 hengst
wybrany samochód: 
Piaggio Zip Zip 25 Pigemetato (1999.01-2000.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr EY921H D463 HENGST

EY921H D463 Filtr HENGST
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

1333110000

numer części:

EY921H D463

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]73
Średnica wewnętrzna [mm]42
Wysokość [mm]174
nr EAN4030776060706

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr EY921H D463 HENGST

Filtr hydrauliczny (wkład filtra) pasuje do: MASSEY FERGUSON 7, 8, 9, VALMET 6000, 6100, 6200, 6250 HI, 6300, 6350 HI, 6400, 6550 HI, 6600, 6650 HI, 6750 HI, 6800 E, 6850 HI, 6900, 8000, 8000 LS
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr EY921H D463 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST