Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HG18WD05 hengst

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG18WD05 HENGST

HG18WD05 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HENGST
hengst HG18WD05
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG18WD05
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

5643100000

numer części:

HG18WD05

producent:

HENGST

Rodzaj skrzyni biegów przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm] 94
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 72
Wymiar gwintu M24x1,5
Wysokość [mm] 233
nr EAN 4030776063080

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG18WD05 HENGST

Filtr hydrauliczny (przykręcany) pasuje do: FENDT 308 FARMER, ABG SD200DX, SD200F, AG CHEM 1254, 554, BOMAG BW284, CASE IH 5140, 621, 721, 780 C, 821, 921, CHAMPION 710, 710A, CLAAS 616, 656, 696
numery OEM:
FIAT      79109089
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HG18WD05 HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST