Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel KADETT E liftback (T85) 1.7 D (C08, C48, D08, D48) (1989.02-1991.08) 57km » HG353WD hengst
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Liftback (t85) 1.7 D (c08, C48, D08, D48) (1989.02-1991.08) 57km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr HG353WD HENGST

HG353WD Filtr HENGST
53.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

4836100000

numer części:

HG353WD

producent:

HENGST

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówprzekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
średnica zewnętrzna [mm]77
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]72
Wymiar gwintu13/16-16
Wysokość [mm]138
nr EAN4030776057232

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr HG353WD HENGST

Filtr oleju (odśrodkowy, przykręcany) pasuje do: URSUS 7524, 6024, AKTIV FISCHER M 800, ALLIS CHALMERS 715, 715D, ARMATRAC 1104, BASAK 2090, 2100, 2110, BERLIET 550K, BOBCAT 970, 360, 470
numery OEM:
FORD      85817004
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr HG353WD HENGST w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

HENGST