Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 134056 hüco

Cewka zapłonowa, Hueco 134056 HÜCO

134056 Cewka zapłonowa, Hueco HÜCO
215.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

134056

producent:

HÜCO

Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079340564

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Hueco 134056 HÜCO

Cewka zapłonowa pasuje do: DODGE DAKOTA, DURANGO, NITRO, RAM 1500; JEEP CHEROKEE, COMMANDER, GRAND CHEROKEE II, GRAND CHEROKEE III 3.7/4.7/5.7 04.99-
numery OEM:
CHRYSLER      56028138
CHRYSLER      56028138AB
CHRYSLER      56028138AD
CHRYSLER      56028138AE
CHRYSLER      56028138AF
CHRYSLER      K56028138
CHRYSLER      K56028138AB
CHRYSLER      K56028138AD
CHRYSLER      K56028138AE
CHRYSLER      K56028138AF
DODGE      56028138AF
JEEP      56028138AF
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Hueco 134056 HÜCO w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.