Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego Opel KAPITÄN B 2.8 S (1968-1971) 145km » 529 0483 20 ina
wybrany samochód: 
Opel Kapitän B 2.8 S (1968-1971) 145km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0483 20 INA

529 0483 20 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
212.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0483 20

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Długość 1 [mm]1003
Ilość żeber6
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
uwzględnić informację serwisową
Postępować zgodnie z instrukcją montażu
nr EAN4014870579135

skład zestawu:
534 0535 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
535 0268 10 Alternator - sprzęgło jednokierunkowe
FB 6PK1003 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0483 20 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: BMW 1 (F20), 1 (F21), 2 (F22, F87), 2 (F23), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 GRAN TURISMO (F34), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83) 1.6/2.0 10.10-06.21
numery OEM:
BMW      11 28 7 594 969
BMW      11 28 7 618 848
BMW      11287594969
BMW      11287618848
BMW      12 31 7 605 060
BMW      12 31 7 605 061
BMW      12 31 7 605 478
BMW      12 31 7 605 479
BMW      12 31 7 605 480
BMW      12 31 7 610 260
BMW      12317605060
BMW      12317605061
BMW      12317605478
BMW      12317605479
BMW      12317605480
BMW      12317610260
BMW      7 594 969
BMW      7 605 060
BMW      7 605 061
BMW      7 605 478
BMW      7 605 479
BMW      7 605 480
BMW      7 610 260
BMW      7594969
BMW      7605060
BMW      7605061
BMW      7605478
BMW      7605479
BMW      7605480
BMW      7610260
MINI      11 28 7 594 969
MINI      11 28 7 618 848
MINI      11287594969
MINI      11287618848
MINI      12 31 7 605 060
MINI      12 31 7 605 061
MINI      12 31 7 605 478
MINI      12 31 7 605 479
MINI      12 31 7 605 480
MINI      12 31 7 610 260
MINI      12317605060
MINI      12317605061
MINI      12317605478
MINI      12317605479
MINI      12317605480
MINI      12317610260
MINI      7 594 969
MINI      7 605 060
MINI      7 605 061
MINI      7 605 478
MINI      7 605 479
MINI      7 605 480
MINI      7 610 260
MINI      7594969
MINI      7605060
MINI      7605061
MINI      7605478
MINI      7605479
MINI      7605480
MINI      7610260
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0483 20 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0483 20 INA:

2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 529 0483 20zobacz instrukcję montażu 529 0483 20

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.