Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Mini MINI (R50, R53) S Works (2003.11-2005.06) 203km » KDK-0914 japanparts
wybrany samochód: 
Mini Mini (r50, R53) S Works (2003.11-2005.06) 203km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KDK-0914 JAPANPARTS

KDK-0914 Zestaw łańcucha rozrządu JAPANPARTS
605.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KDK-0914

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
nr EAN8052553312392

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-0914 JAPANPARTS

ZESTAW ŁAŃC ROZRZ JAPANPARTS KDK-0914
numery OEM:
VAG      03L109119D
VAG      03L109119F
VAG      06H109158H
VAG      06H109158J
VAG      06H109158M
VAG      06H115225L
VAG      06H115225N
VAG      06K109158
VAG      06K109158A
VAG      06K109158AA
VAG      06K109158AD
VAG      06K109158BE
VAG      06K109158BS
VAG      06K109158F
VAG      06K115225
VAG      06K115225C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KDK-0914 JAPANPARTS w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.