Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Skoda OCTAVIA I Furgon/kombi (1U5) 1.9 TDI (2000.08-2010.03) 90km » KK-13017 japanparts
wybrany samochód: 
Skoda Octavia I Furgon/kombi (1u5) 1.9 Tdi (2000.08-2010.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła KK-13017 JAPANPARTS

KK-13017 Piasta koła JAPANPARTS
japanparts KK-13017
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

KK-13017

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]28
średnica zewnętrzna [mm]83
Wysokość zabudowy67,5
Liczba otworów do mocowania4
Rozstaw śrub mocujących [mm]71
Ilość zębów, pierścień ABS44
nr EAN8033001101744

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła KK-13017 JAPANPARTS

ZESTAW ŁOŻ JAPANPARTS KK-13017 MAZDA MX-5 I
numery OEM:
MAZDA      NA23-33-04XA
MAZDA      NA23-33-04XC
MAZDA      NA233304XB

Zastosowanie Piasta koła KK-13017 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła KK-13017 JAPANPARTS:

Artur, Warszawa
2021-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Radzymin
2020-02-11
 5/5
Koledzy z forum motoryzacyjnego odesłali mi linki do zakupu tej części w sklepie e-autoparts.pl
Maciej, Koszalin
2020-01-30
 5/5
Części japanparts są godne polecenia
Krzysztof, Warszawa
2021-10-29
 5/5
Łożysko zgodne ze specyfikacją, pasuje do mojego samochodu. Opinię o nim można wydać jedynie na podstawie ilości przejechanych kilometrów od dnia instalacji do dnia uszkodzenia/zużycia. Czyli za kilka lat. Oby.
Robert, KOSZALIN
2022-02-09
 5/5
Super katalogi części wszystko OK

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.