Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat MÓ Mó 125 Performance (2023-???) 10km » SM0483 japanparts
wybrany samochód: 
Seat Mó Mó 125 Performance (2023-???) 10km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. AVEO T (T250, T255) 08- LE/PR SM0483 JAPANPARTS

SM0483 PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. AVEO T (T250, T255) 08- LE/PR JAPANPARTS
japanparts SM0483
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

SM0483

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowyOś przednia
Wysokość [mm]41
Średnica wewnętrzna [mm]23
średnica zewnętrzna [mm]88

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. AVEO T (T250, T255) 08- LE/PR SM0483 JAPANPARTS

MOCOWANIE AMOR JAPANPARTS SM0483
numery OEM:
DAEWOO      95015324
DAEWOO      96535011
DAEWOO      96653239

Zastosowanie PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. AVEO T (T250, T255) 08- LE/PR SM0483 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o PODUSZKA AMORT. CHEVROLET P. AVEO T (T250, T255) 08- LE/PR SM0483 JAPANPARTS:

Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).