Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco TRAKKER I AT380T41P (2007-2012) 411km » 20C0008-JPN jpn
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At380t41p (2007-2012) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN JPN

20C0008-JPN TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO JPN
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20C0008-JPN

producent:

JPN

DAEWOO LANOS 1.5/ 1.6 DOHC/ KALOS 1.4 DOHC 02 ->/PLASTIKOWA OBUDOWA KPL./
Średnica [mm] : 35
Średnica zabudowy [mm] : 39
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 96407677
Numer dostawcy: 20C0008-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN JPN

numery OEM:
CHEVROLET      96282726
CHEVROLET      96407677
DAEWOO      96282726
DAEWOO      96407677
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN JPN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.