Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 20C0008-JPN jpn

TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN JPN

20C0008-JPN TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO JPN
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20C0008-JPN

producent:

JPN

DAEWOO LANOS 1.5/ 1.6 DOHC/ KALOS 1.4 DOHC 02 ->/PLASTIKOWA OBUDOWA KPL./
Średnica [mm] : 35
Średnica zabudowy [mm] : 39
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 96407677
Numer dostawcy: 20C0008-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN JPN

TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

FSO

LANOS, MATIZ

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN producenta JPN

DAEWOO

96282726, 96407677

CHEVROLET

96282726, 96407677

numery OEM:
CHEVROLET      96282726
CHEVROLET      96407677
DAEWOO      96282726
DAEWOO      96407677
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT KOMPLETNY DAEWOO 20C0008-JPN JPN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.