Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 20C3023-JPN jpn

TERMOSTAT 82 20C3023-JPN JPN

22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20C3023-JPN

producent:

JPN

MAZDA 2 1.25, 1.4, 1.6 04.03-> TEMPERATURA OTWARCIA 82 WYS. 20,7 mm ŚREDNICA 48 mm/ Z USZCZELKĄ
z obudową
z uszczelnieniem
Temperatura otwarcia [°c] : 82
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1007754
Numer dostawcy: 20C3023-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT 82 20C3023-JPN JPN

TERMOSTAT 82 20C3023-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE TERMOSTAT 82 20C3023-JPN producenta JPN

MAZDA

1E0515171, 1E0515171A, C20115171, C20115171A

numery OEM:
FORD      1007567
FORD      1007754
FORD      1039487
FORD      1072010
FORD      1072015
FORD      1072017
FORD      1099060
FORD      1110479
FORD      1112865
FORD      1113051
FORD      1133393
FORD      1133398
FORD      1140603
FORD      1140610
FORD      1142591
FORD      1142593
FORD      1148127
FORD      1148128
FORD      1150133
FORD      1203678
FORD      1211553
FORD      1213839
FORD      1215185
FORD      1253116
FORD      1253118
FORD      1302391
FORD      1302396
FORD      1302397
FORD      1302398
FORD      1302400
FORD      1302401
FORD      1302402
FORD      1303374
FORD      1306004
FORD      1316758
FORD      1316761
FORD      1712228
MAZDA      1E05-15-171
MAZDA      1E05-15-171A
MAZDA      C201-15-171
MAZDA      C20115171A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT 82 20C3023-JPN JPN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.