Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Piaggio X8 X8 250 (M36) (2004.11-2007.12) 21km » 80E1001-JPN jpn
wybrany samochód: 
Piaggio X8 X8 250 (m36) (2004.11-2007.12) 21km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

ALTERNATOR NISSAN 80E1001-JPN JPN

549.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

80E1001-JPN

producent:

JPN

NISSAN INTERSTAR Box dCi 140
Prąd ładowania alternatora [A] : 135
Otwór - śr. 1 [mm] : 10
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 23100D8000
Numer dostawcy: 80E1001-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ALTERNATOR NISSAN 80E1001-JPN JPN

numery OEM:
MITSUBISHI      23100-DB000
OPEL      4406495
OPEL      4419088
RENAULT      5010437730
RENAULT      7701070077
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ALTERNATOR NISSAN 80E1001-JPN JPN w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów