
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ø flanszy [mm] | 136,4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem ABS |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5500171 KAMOKA
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
5QD407621A, 8S0498625A, 8V0498625A
8S0498625A, 8S0498625, 8V0498625A, 8V0598625C
8S0498625, 8S0498625A, 8V0498625A
8S0498625A, 8S0498625, 8V0498625A, 8V0598625A, 8V0598625C
| AUDI | 8S0 498 625 | |
| AUDI | 8S0 498 625 A | |
| AUDI | 8V0 498 625 A | |
| SEAT | 8S0 498 625 A | |
| SEAT | 8S0498625 | |
| SEAT | 8S0498625A | |
| SEAT | 8V0 498 625 A | |
| SEAT | 8V0498625A | |
| SEAT | 8V0598625C | |
| SKODA | 8S0 498 625 A | |
| SKODA | 8S0498625 | |
| SKODA | 8S0498625A | |
| SKODA | 8V0 498 625 A | |
| SKODA | 8V0498625A | |
| SKODA | 8V0598625A | |
| SKODA | 8V0598625C | |
| VOLKSWAGEN | 5QD 407 621 A | |
| VOLKSWAGEN | 8S0 498 625 A | |
| VOLKSWAGEN | 8V0 498 625 A | |
| VAG | 5Q0407621A | |
| VAG | 5Q0407621D | |
| VAG | 5Q0407621G | |
| VAG | 8S0407621 | |
| VAG | 8S0498625 | |
| VAG | 8S0498625A | |
| VAG | 8V0498625A | |
| VAG | 8V0598625A | |
| VAG | 8V0598625C |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5500171 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła, KAMOKA 5500171 KAMOKA:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.