Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ford TRANSIT CONNECT V761 Furgon/minivan (SKN) EcoBlue 4WD (2024-???) 122km » 7015079 kamoka
wybrany samochód: 
Ford Transit Connect V761 Furgon/minivan (skn) Ecoblue 4wd (2024-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PASEK WIELOROWKOWY 5PK1750 7015079 KAMOKA

7015079 PASEK WIELOROWKOWY 5PK1750 KAMOKA
26.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7015079

producent:

KAMOKA

EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Długość [mm] 1750
Szerokość [mm] 17
Ilość żeber 5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PASEK WIELOROWKOWY 5PK1750 7015079 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0119979292
MERCEDES-BENZ      0119979492
MERCEDES-BENZ      0129977792
MERCEDES-BENZ      0139971592
MERCEDES-BENZ      0149973392
MERCEDES-BENZ      A0119979292
MERCEDES-BENZ      A0119979492
MERCEDES-BENZ      A0129977792
MERCEDES-BENZ      A0139971592
MERCEDES-BENZ      A0149973392
NISSAN      1192000Q0B
NISSAN      1192000QAA
OPEL      12664598
OPEL      4423722
OPEL      95519122
RENAULT      7700110102
RENAULT      7700111671
RENAULT      8200833541
RENAULT      8660001505
VAUXHALL      12664598
VAUXHALL      95519122
CHEVROLET      12664598
DACIA      7700111671
DACIA      8200833541
DACIA      8660001505
HYUNDAI      252122A320
CADILLAC      12652186
CADILLAC      12664598
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PASEK WIELOROWKOWY 5PK1750 7015079 KAMOKA w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.