Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 505 (551A) 2.2 Turbo Injection (1986.01-1987.12) 150km » 66.1954 lauber
wybrany samochód: 
Peugeot 505 (551a) 2.2 Turbo Injection (1986.01-1987.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.1954 LAUBER

66.1954 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.1954
Przekładnia kierownicza 66.1954
66.1954
lauber 66.1954 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 66.1954 lauber
1,076.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.1954

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaSMI
Technika połączeńsciety
Długość całkowita [mm]1065
Gwint wewnętrzny [mm]M14x1,5 / M16x1,5
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM14x1.5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.1954 LAUBER

Koszt kaucji: 509.22 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: AUDI A4 B6, A6 C5 1.8-4.2 01.97-10.05
numery OEM:
AUDI      4B1422052
AUDI      4B1422052X
AUDI      4B1422065M
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 A
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 F
VOLKSWAGEN      4B1 422 052 FX
VOLKSWAGEN      4B1 422 069 A
VOLKSWAGEN      4B1422052AX
VAG      4B1422052
VAG      4B1422052A
VAG      4B1422052AX
VAG      4B1422052D
VAG      4B1422052DX
VAG      4B1422052F
VAG      4B1422052FX
VAG      4B1422052V
VAG      4B1422052X
VAG      4B1422065G
VAG      4B1422065J
VAG      4B1422065L
VAG      4B1422065M
VAG      4B1422065R
VAG      4B1422065S
VAG      4B1422066
VAG      4B1422066D
VAG      4B1422066E
VAG      4B1422066F
VAG      4B1422069
VAG      4B1422069A
VAG      4B7422052
VAG      4B7422052X

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.1954 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.1954 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.