Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volkswagen PASSAT B3/B4 Variant (3A5, 35I) 1.8 (1988.02-1997.05) 90km » LCC7127 lcc
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B3/b4 Variant (3a5, 35i) 1.8 (1988.02-1997.05) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

LINKA POKRYWY SILNIKA VW LCC7127 LCC

LCC7127 LINKA POKRYWY SILNIKA VW LCC
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCC7127

producent:

LCC

Golf VII Passat 14-
hamulce tarczowe
część rzednia
Ilość sprzedażna = 1
Numer dostawcy: LCC 7127
Kod GTU: GTU_07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie LINKA POKRYWY SILNIKA VW LCC7127 LCC

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7H3711476A
VOLKSWAGEN      7H3711476B
VOLKSWAGEN      7H3711476C
VOLKSWAGEN      7H3711476D
VOLKSWAGEN      7H3711476E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie LINKA POKRYWY SILNIKA VW LCC7127 LCC w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.