Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Opel ARENA Combi (A97) 2.5 D (1998.03-2001.08) 75km » LCCF06015 lcc
wybrany samochód: 
Opel Arena Combi (a97) 2.5 D (1998.03-2001.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

obudowa termostatu ford LCCF06015 LCC

LCCF06015 obudowa termostatu ford LCC
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCCF06015

producent:

LCC

Indeks: CZE LCCF06015
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: OBUDOWA TERMOSTATU FORD
Opis: Mondeo III 1.8/2.0
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1119280
Numer dostawcy: LCC F 06 015
Parametry:z obudową Temperatura otwarcia [°c] : 98

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie obudowa termostatu ford LCCF06015 LCC

numery OEM:
FORD      1119280
FORD      1122497
FORD      1135768
FORD      1302261
FORD      1355790
FORD      1358178
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie obudowa termostatu ford LCCF06015 LCC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.