Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw 5 (E60) 530 i xDrive (2008.09-2009.12) 272km » LCCF06017 lcc
wybrany samochód: 
Bmw 5 (e60) 530 I Xdrive (2008.09-2009.12) 272km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

obudowa termostatu bmw LCCF06017 LCC

LCCF06017 obudowa termostatu bmw LCC
100.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCCF06017

producent:

LCC

Indeks: CZE LCCF06017
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Termostat ukł. chłodzenia
Nazwa: OBUDOWA TERMOSTATU BMW
Opis: E36 E46 1.6/1.8/1.9
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 11531436042
Numer dostawcy: LCC F 06 017
Parametry:Temperatura otwarcia [°c] : 105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie obudowa termostatu bmw LCCF06017 LCC

numery OEM:
BMW      11531436042
BMW      11531437085
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie obudowa termostatu bmw LCCF06017 LCC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.