Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Peugeot 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_) 1.6 THP 150 (L45GXA) (2014.03-2021.06) 150km » LCCF06019 lcc
wybrany samochód: 
Peugeot 308 Sw Ii (lc_, Lj_, Lr_, Lx_, L4_) 1.6 Thp 150 (l45gxa) (2014.03-2021.06) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

obudowa termostatu ford LCCF06019 LCC

LCCF06019 obudowa termostatu ford LCC
77.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

LCCF06019

producent:

LCC

Indeks: CZE LCCF06019
Marka: LCC PRODUCTS
Grupa towarowa TecDoc: Korpus termostatu
Nazwa: OBUDOWA TERMOSTATU FORD
Opis: Obudowa + termostat Ford Transit 2.4 TDCI 06-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1432394
Numer dostawcy: LCC F 06 019

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie obudowa termostatu ford LCCF06019 LCC

numery OEM:
FORD      1 432 394
FORD      6C1Q 8A586 BD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie obudowa termostatu ford LCCF06019 LCC w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.