Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Volkswagen CADDY V nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SBB, SBJ) 2.0 TDI BMT 4motion (2021.02-???) 122km » 3218 lpr
wybrany samochód: 
Volkswagen Caddy V Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (sbb, Sbj) 2.0 Tdi Bmt 4motion (2021.02-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218 LPR

3218 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3218
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218
3218
lpr 3218 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218 lpr
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3218, M30003

numer części:

3218

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]34
Rozstaw śrub mocujących [mm]76
MateriałAluminium
nr EAN8032532028445

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: CADILLAC BLS, CHEVROLET CORSA, VECTRA, ZAFIRA, FIAT CROMA, OPEL ASTRA F/KOMBI, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H 1.2-3.2 10.91-
numery OEM:
FIAT      55557910
OPEL      24422062
OPEL      5443940
OPEL      55558371
OPEL      5679320
OPEL      5679334
OPEL      5679340
OPEL      5679352
OPEL      91120196
OPEL      9120196
OPEL      9126225
OPEL      93172645
SAAB      24422062
SAAB      5443940
VAUXHALL      91120196

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3218 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.