Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI quattro (2013.05-2015.12) 150km » 3244 lpr
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tdi Quattro (2013.05-2015.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244 LPR

3244 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3244
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244
3244
lpr 3244 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244 lpr
251.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3244, M30231

numer części:

3244

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]28
Wymiar gwintu10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm]90
MateriałAluminium
nr EAN8032928135153

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: SSANGYONG REXTON / REXTON II 2.3-3.2 04.02-
numery OEM:
SSANGYONG      3036008100
SSANGYONG      3036008200

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3244 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.