Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3269 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3269 LPR

3269 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
226.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3269, M30256

numer części:

3269

producent:

LPR

Wymiar gwintu 12 x 9
otwór Ø [mm] 27
Wymiar gwintu 13
System hamulcowy FTE
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928163118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3269 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: CHRYSLER SEBRING, CITROEN C4 AIRCROSS, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, DODGE AVENGER, CALIBER, JOURNEY, FIAT FULLBACK 1.5-2.7ALK 09.05-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3269 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3269 producenta LPR

MITSUBISHI

204190, 2041A6, 2324A015, 2324A072, 2324A077, 2324A078, 2324A080, 2324A081

CITROËN

1607678680, 1608258580, 1611284280, 2052K6

numery OEM:
CITROËN      1607678680
CITROËN      1608258580
CITROËN      1611284280
CITROËN      2052K6
MITSUBISHI      204190
MITSUBISHI      2041A6
MITSUBISHI      2324A015
MITSUBISHI      2324A072
MITSUBISHI      2324A077
MITSUBISHI      2324A078
MITSUBISHI      2324A080
MITSUBISHI      2324A081
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3269 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.