Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Opel ASTRA H Kombi (A04) 1.9 CDTI (L35) (2005.09-2010.10) 100km » 3463 lpr
wybrany samochód: 
Opel Astra H Kombi (a04) 1.9 Cdti (l35) (2005.09-2010.10) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3463 LPR

3463 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3463
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3463
3463
lpr 3463 Wysprzęglik centralny sprzęgła
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3463, M30435

numer części:

3463

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Wymiar gwintu10 x 1
otwór Ø [mm]34
System hamulcowyFTE
nr EAN8032928106467

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3463 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: CHEVROLET CRUZE, OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, ASTRA J/HATCHBACK, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, ZAFIRA C 1.4-2.8 07.08-
numery OEM:
OPEL      55563646
OPEL      6079079
OPEL      679079

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3463 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.