Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro (2021.02-???) 265km » 063731521010 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 50 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 063731521010 MAGNETI MARELLI

063731521010 Alternator MAGNETI MARELLI
magneti marelli 063731521010
Alternator 063731521010
063731521010

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

944390900060, MQA1521

numer części:

063731521010

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Rodzaj alternatorazawiera pompę próżniową
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]100
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]60
nr EAN8001063837802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 063731521010 MAGNETI MARELLI

Alternator (14V, 100A, nowy) pasuje do: HONDA CIVIC VII, OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, COMBO/MINIVAN, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK, MERIVA A 1.7D 02.00-
numery OEM:
HONDA      31100PLZD00
ISUZU      8971891133
ISUZU      8971891134
ISUZU      8971891135
ISUZU      8971891136
ISUZU      8971891137
ISUZU      8971891138
ISUZU      8971891139
ISUZU      8972873923
ISUZU      8972873924
ISUZU      8973261800
ISUZU      8973261801
ISUZU      8980542550
ISUZU      8980568670
OPEL      1204158
OPEL      6204140
OPEL      6204284
OPEL      93175799
OPEL      97189113
OPEL      97326180
OPEL      R1530037
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 063731521010 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator 063731521010 MAGNETI MARELLI:

Wojciech, KONECK
2021-01-27
 5/5
Gorąco Polecam Bardzo Szybka Dostawa Alternatora Jestem Bardzo Zadowolony z Obsługi 100%

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów