Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » 313011313153 magneti marelli

Moduł pompy paliwa 313011313153 MAGNETI MARELLI

313011313153 Moduł pompy paliwa MAGNETI MARELLI
339.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 28.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MAM00153M

numer części:

313011313153

producent:

MAGNETI MARELLI

Wydatek [l/h] 120
Ciśnienie robocze [bar] 4
nr EAN 8001063733524

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Moduł pompy paliwa 313011313153 MAGNETI MARELLI

Elektryczna pompa paliwa (moduł, strona lewa) pasuje do: AUDI A8 D3, VW PHAETON 2.8-6.0 04.02-03.16

Moduł pompy paliwa 313011313153 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Moduł pompy paliwa 313011313153 producenta MAGNETI MARELLI

VOLKSWAGEN

3D0919087B, 3D0919087F, 3D0919087M

AUDI

3D0919087B, 3D0919087F, 3D0919087M

numery OEM:
AUDI      3D0919087B
AUDI      3D0919087F
AUDI      3D0919087M
VOLKSWAGEN      3D0919087B
VOLKSWAGEN      3D0919087F
VOLKSWAGEN      3D0919087M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Moduł pompy paliwa 313011313153 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.