Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro (2014.09-2018.09) 211km » A68001MT magnum technology
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C7 (4gh, 4gj) 3.0 Tdi Quattro (2014.09-2018.09) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, amortyzator A68001MT MAGNUM TECHNOLOGY

A68001MT Łożyskowanie, amortyzator MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A68001MT
Łożyskowanie, amortyzator A68001MT
A68001MT
magnum A68001MT Łożyskowanie, amortyzator
Łożyskowanie, amortyzator A68001MT magnum
17.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A68001MT

Status produktu: na żądanie
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5901655198812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, amortyzator A68001MT MAGNUM TECHNOLOGY

Silentblock amortyzatora tył L/P pasuje do: SUZUKI SPLASH, SWIFT III, SWIFT IV, SX4 1.2-2.0D 02.05-
numery OEM:
SUZUKI      41812-63J00
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożyskowanie, amortyzator A68001MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie, amortyzator A68001MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).