Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat LEON (5F1) 1.0 TSi (2018.09-???) 86km » A7X032MT magnum technology
wybrany samochód: 
Seat Leon (5f1) 1.0 Tsi (2018.09-???) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7X032MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7X032MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7X032MT
Mocowanie amortyzatora A7X032MT
A7X032MT
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7X032MT

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość2
nr EAN5900427310766

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7X032MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, VECTRA B, ZAFIRA B 1.2-2.0 09.95-10.14
numery OEM:
OPEL      03 44 543
OPEL      03 44 543 S1
OPEL      3 44 543 S1
VAUXHALL      13 18 6959
VAUXHALL      13186959 S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7X032MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7X032MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.
Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).