Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Iveco DAILY VI Platforma / podwozie NaturalPower 35S14, 35C, 38S, 40C, 50C, 60C, 65C, 70C (2014.03-???) 136km » A7Y014MT magnum technology
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie Naturalpower 35s14, 35c, 38s, 40c, 50c, 60c, 65c, 70c (2014.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7Y014MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7Y014MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7Y014MT
Mocowanie amortyzatora A7Y014MT
A7Y014MT
magnum A7Y014MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7Y014MT magnum

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7Y014MT

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyz prawej
nr EAN5900427608702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7Y014MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER IV, DODGE CARAVAN, GRAND 2.4-3.8 02.00-
numery OEM:
CHRYSLER      04766 116AB
CHRYSLER      4 743 044 AA
CHRYSLER      4766 116AA
CHRYSLER      4766 116AB
CHRYSLER      4766116
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7Y014MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7Y014MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.