Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Iveco DAILY III Platforma / podwozie 35 S 11,35 C 11 (A2FC13AA, A6FBU4AB, A2NB14A1, A2ND13A1,... (1999.05-2006.04) 106km » A8S003 magnum technology
wybrany samochód: 
Iveco Daily Iii Platforma / Podwozie 35 S 11,35 C 11 (a2fc13aa, A6fbu4ab, A2nb14a1, A2nd13a1,... (1999.05-2006.04) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie A8S003 MAGNUM TECHNOLOGY

A8S003 Dystans gumowy, resorowanie MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A8S003
Dystans gumowy, resorowanie A8S003
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A8S003

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]133
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Wymagana ilość2
nr EAN5900427312586

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie A8S003 MAGNUM TECHNOLOGY

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 133mm) pasuje do: SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON ST/KOMBI, LEON/HATCHBACK, SKODA KAROQ, OCTAVIA III, OCTAVIA IV 1.0-2.0D 08.12-
numery OEM:
SEAT      5Q0 511 357 F
SKODA      5Q0 511 357 F
VOLKSWAGEN      5Q0 511 357 F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie A8S003 MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.