Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » chłodnica klimatyzacji, skraplacz » AC 235 001S mahle

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR AC 235 001S MAHLE

AC 235 001S Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR MAHLE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

351038214, 70816127, 8FC 351 038-214, AC 235 000P

numer części:

AC 235 001S

producent:

MAHLE

Długość sieci [mm] 516
Szerokość sieci [mm] 310
Głębokość sieci [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez osuszacza
Rodzaj chłodnicy Rury chłodzące równoległe
nr EAN 4057635019927

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR AC 235 001S MAHLE

Skraplacz klimatyzacji pasuje do: BMW 3 (E46), X3 (E83) 2.0D/3.0D 02.98-12.11

Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR AC 235 001S ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR AC 235 001S producenta MAHLE

BMW

64538377648, 8377648

numery OEM:
BMW      64538377648
BMW      8 377 648
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica klimatyzacji - skraplacz, BEHR AC 235 001S MAHLE w samochodach:

Chłodnica klimatyzacji, skraplacz klimatyzacji


Chłodnica klimatyzacji często nazywana jest również kondensatorem lub skraplaczem. Odpowiada za chłodzenie czynnika chłodniczego, który występuje w układzie klimatyzacji w postaci sprężonego gazu. Jak sama nazwa mówi, skraplacz służy do skraplania tego czynnika do postaci ciekłej. Chłodnica klimatyzacji jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania całego układu. Jest to jednak element stosunkowo delikatny i podatny na uszkodzenia.

Rozszczelnienie skraplacza może doprowadzić do awarii zarówno w obrębie układu klimatyzacji, jak i w innych podzespołach pojazdu. Z tego powodu należy dbać o stan chłodnicy i regularnie ją kontrolować.

Do najczęstszych usterek należą uszkodzenia mechaniczne, mogące również negatywnie wpływać na zdrowie kierowcy i pasażerów. Początkowo pojawia się nieszczelność wywołana korozją lub właśnie uszkodzeniem mechanicznym. Warto pamiętać o tym, że nieszczelność powoduje ubytek czynnika chłodniczego, ale również oleju smarnego. Gdy zabraknie tego drugiego, uszkodzeniu ulegnie sprężarka klimatyzacji, czyli najdroższy element całego układu.

Jako że układ klimatyzacji sterowany jest przez skomplikowany system elektroniczny, powodem awarii może być również zwarcie instalacji elektrycznej.