Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel VECTRA B Kombi (J96) 2.2 DTI 16V (F35) (2000.09-2003.07) 125km » ACP 1151 000S mahle
wybrany samochód: 
Opel Vectra B Kombi (j96) 2.2 Dti 16v (f35) (2000.09-2003.07) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S MAHLE

ACP 1151 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1151 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S
ACP 1151 000S
mahle ACP 1151 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S mahle
861.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351175531, 70817822, 8FK 351 175-531

numer części:

ACP 1151 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora7SBU16C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]126
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4057635036870

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: SAAB 9-5 2.0-3.0D 09.97-12.09
numery OEM:
SAAB      05048095
SAAB      05048368
SAAB      12758380
SAAB      4541207
SAAB      4869483
SAAB      5046891
SAAB      5048095
SAAB      5048368
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1151 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.