Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Fiat TEMPRA S.W. (159_) 1.6 (159AE) (1991.04-1993.06) 77km » ACP 121 000S mahle
wybrany samochód: 
Fiat Tempra S.w. (159_) 1.6 (159ae) (1991.04-1993.06) 77km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 121 000S MAHLE

ACP 121 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 121 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 121 000S
ACP 121 000S
mahle ACP 121 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 121 000S mahle
953.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351316841, 72440558, 8FK 351 316-841, ACP 121, ACP 121 000P

numer części:

ACP 121 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora6SEU12C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Ilość żeber4
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4009026970584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 121 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, ALLROAD C5 2.0D-3.0D 02.00-03.09
numery OEM:
AUDI      4B0 260 805 J
AUDI      8E0 260 805 C
VAG      4B0260805J
VAG      8E0260805C
FAW-AUDI      4B0 260 805 J
FAW-AUDI      8E0 260 805 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 121 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.