Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 Turbo-16 S Cat (1989.01-1993.12) 175km » ACP 1289 000S mahle
wybrany samochód: 
Saab 900 I (ac4, Am4) 2.0 Turbo-16 S Cat (1989.01-1993.12) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S MAHLE

ACP 1289 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 1289 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S
ACP 1289 000S
mahle ACP 1289 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S mahle
1,156.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351322561, 70817967, 8FK 351 322-561, ACP 1289 000P

numer części:

ACP 1289 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraDCS-17IC
Ograniczenia producentaValeo
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 100
Ø koła pasowego [mm]124
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber11
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Liczba pasków2
nr EAN4057635038324

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER 2.4D 09.05-12.12
numery OEM:
ALFA ROMEO      60693332
ALFA ROMEO      71789099
ALFA ROMEO      71789101
FIAT      60693332
FIAT      71789099
FIAT      71789101
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 1289 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.