Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.5 i 16V (ED6) (1988.10-1991.09) 90km » ACP 1463 000P mahle
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.5 I 16v (ed6) (1988.10-1991.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1463 000P MAHLE

1,403.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351011171, 70828009, 8FK 351 011-171

numer części:

ACP 1463 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora6VS12e
Ograniczenia producentaHanon
Czynnik chłodniczyR 134a
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm]118
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber7
Wersjaproduced by HANON
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4057635129824

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1463 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI I20 II 1.2/1.2LPG 11.14-
numery OEM:
HYUNDAI      97701C8050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 1463 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.