Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mitsubishi SPACE WAGON (N3_W, N4_W) 2.0 4WD (N43W) (1992.10-1998.10) 133km » ACP 153 000S mahle
wybrany samochód: 
Mitsubishi Space Wagon (n3_w, N4_w) 2.0 4wd (n43w) (1992.10-1998.10) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S MAHLE

ACP 153 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 153 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S
ACP 153 000S
mahle ACP 153 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S mahle
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S mahle
603.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351113691, 72440587, 8FK 351 113-691, ACP 153, ACP 153 000P

numer części:

ACP 153 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresoraFS10-170
Ograniczenia producentaHanon
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]115
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńH/PAD
Ilość żeber6
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
nr EAN4009026970294

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD COUGAR, GALAXY I, GALAXY MK I, MAVERICK, MONDEO I, MONDEO II, SCORPIO I, SCORPIO II, TRANSIT, TRANSIT TOURNEO 1.6-2.9 09.86-
numery OEM:
FORD      1 447 717
FORD      1007362
FORD      1010211
FORD      1016093
FORD      1024203
FORD      1026282
FORD      1028710
FORD      13BYU19D629AA
FORD      1405765
FORD      1416529
FORD      1427415
FORD      1C1H19D629AA
FORD      1C1H19D629AB
FORD      1C1H19D629AC
FORD      23BYU19D629AA
FORD      3649056
FORD      3705320
FORD      4167448
FORD      4660542
FORD      4865761
FORD      4975701
FORD      4F2H19497AA
FORD      4F2H19497AB
FORD      4F2H19497AC
FORD      4F2H19497AD
FORD      5 211 564
FORD      6746741
FORD      6C1H19D649CA
FORD      7034440
FORD      7219214
FORD      7292243
FORD      7419307
FORD      95NW19D629AC
FORD      95NW19D629AD
FORD      95NW19D629AE
FORD      95NW19D629AF
FORD      95VW19D649AA
FORD      96BW19D629AA
FORD      96BW19D629AB
FORD      96BW19D629AC
FORD      96GW19D623AA
FORD      96GW19D629DA
FORD      96NW19D629AA
FORD      96NW19D629AB
FORD      97GW19497AA
FORD      97GW19497AB
FORD      97GW19497BA
FORD      97GW19497CA
FORD      97GW19497CB
FORD      R13BYU19D629AA
FORD      R22BYU19629AA
FORD      R95NW19D629AC
FORD      R95NW19D629AD
FORD      R95NW19D629AE
FORD      R95NW19D629AF
FORD      R96NW19D629AA
FORD      R96NW19D629AB
FORD      R96NW19D629AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 153 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.