Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP 462 000P mahle

Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 462 000P MAHLE

ACP 462 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle ACP 462 000P
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 462 000P
ACP 462 000P
mahle ACP 462 000P Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 462 000P mahle
1,550.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

351002231, 70817029, 8FK 351 002-231

numer części:

ACP 462 000P

producent:

MAHLE

ID kompresora 7VS18e
Ograniczenia producenta Hanon
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Ilość żeber 6
Napięcie znamionowe [V] 12
Czynnik chłodniczy R 134a
nr EAN 4057635028943

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 462 000P MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HYUNDAI GRAND SANTA FÉ, SANTA FÉ III 2.0D/2.2D 09.12-11.18
numery OEM:
HYUNDAI      977012W000
HYUNDAI      977012W050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR *** PREMIUM LINE *** ACP 462 000P MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.