Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI quattro (2013.05-2015.12) 150km » ACP 527 000S mahle
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tdi Quattro (2013.05-2015.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S MAHLE

ACP 527 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR MAHLE
mahle ACP 527 000S
Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S
ACP 527 000S
mahle ACP 527 000S Kompresor, klimatyzacja, BEHR
1,063.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

351004611, 70817103, 8FK 351 004-611

numer części:

ACP 527 000S

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
ID kompresora10PA15C
Ograniczenia producentaDenso
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]130
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Ilość żeber8
Napięcie znamionowe [V]24
dla numeru OE9062300111
nr EAN4057635029681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S MAHLE

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES ATEGO, ATEGO 2, AXOR 2, CITARO (O 530), ECONIC, LK/LN2, UNIMOG, VARIO, VARIO (B667, B670, B668), VARIO (B670), VARIO (B670, B668, B667) 01.84-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 234 08 11
MERCEDES-BENZ      9062300111
MERCEDES-BENZ      A9062300111
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR ACP 527 000S MAHLE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.