Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Seat TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 20V (2000.09-2003.11) 170km » CLC 51 000P mahle
wybrany samochód: 
Seat Toledo Ii (1m2) 2.3 V5 20v (2000.09-2003.11) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 51 000P MAHLE

CLC 51 000P Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle CLC 51 000P
418.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

376726311, 70820925, 70820925AP, 8MO 376 726-311

numer części:

CLC 51 000P

producent:

MAHLE

Status produktu: Normalny
Wersjaproduced by MAHLE
nr EAN4057635067904

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 51 000P MAHLE

Chłodnica oleju pasuje do: AUDI Q7, VW TOUAREG 4.2-6.0 10.02-08.15
numery OEM:
AUDI      7L6422885A
AUDI      7L6422885D
AUDI      7L8422885
VAG      7L6 422 885 A
VAG      7L6 422 885 D
VAG      7L8 422 885
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 51 000P MAHLE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.