Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » CLC 93 000P mahle

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 93 000P MAHLE

CLC 93 000P Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** MAHLE
mahle CLC 93 000P
260.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

376749071, 70820954, 8MO 376 749-071

numer części:

CLC 93 000P

producent:

MAHLE

Długość sieci [mm] 560
Szerokość sieci [mm] 72
Głębokość sieci [mm] 16
Wersja produced by MAHLE
dla numeru OE 1711 7 576 825
nr EAN 4057635068192

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 93 000P MAHLE

Chłodnica oleju pasuje do: BMW 7 (F01, F02, F03, F04) 4.4/4.4H/6.0 09.08-12.15

Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 93 000P ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 93 000P producenta MAHLE

BMW

17117576825, 7576825

numery OEM:
BMW      17117576825
BMW      7576825
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Chłodnica oleju, układ kierowania, BEHR *** PREMIUM LINE *** CLC 93 000P MAHLE w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.