Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 165KIT mahle

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT MAHLE

HX 165KIT Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów MAHLE
203.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:4 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

72440114

numer części:

HX 165KIT

dostawca:

MAHLE

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Typ skrzyni biegów A5S 360R/390R
Typ skrzyni biegów GM5L40E
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 126
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 25,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelka metalowo-elastomerowa
Długość całkowita [mm] 289,1
Szerokość [mm] 182
Ilość otworów 22

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT MAHLE

numery OEM:
BMW      1423605
BMW      2333825
BMW      24111423605
BMW      24117507643
BMW      24117510010
BMW      24117533657
BMW      24117557071
BMW      24152333825
BMW      7507643
BMW      7510010
BMW      7533657
BMW      7557071
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 165KIT MAHLE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.