Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Citroën XANTIA Break (X1_, X2_) 2.1 Turbo D 12V (1996.06-1999.02) 109km » 10351E meat&doria
wybrany samochód: 
Citroën Xantia Break (x1_, X2_) 2.1 Turbo D 12v (1996.06-1999.02) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10351E MEAT&DORIA

10351E Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10351E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Cewka zapłonowałącznie ze złączem do świecy
Wymagana ilość4,6
Ilość biegunów3
JakośćEQUIVALENT
dla numeru artykułu10351E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10351E MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 1.4-6.75 01.00-07.17
numery OEM:
BMW      12131712219
BMW      12131712223
BMW      12137551260
BMW      12137594938
BMW      1712219
BMW      1712223
BMW      7551260
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10351E MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10351E MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.