Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 16V (1991.05-1999.03) 133km » 89123E meat&doria
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.8 16v (1991.05-1999.03) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 89123E MEAT&DORIA

89123E Korpus przepustnicy MEAT&DORIA
393.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

89123E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
JakośćEQUIVALENT

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 89123E MEAT&DORIA

Przepustnica powietrza pasuje do: CITROEN C3 PICASSO, C4 AIRCROSS, C4 CACTUS, C5 II, C5 III, C6, C8, C-CROSSER, C-CROSSER ENTERPRISE, C-ELYSEE, DS3, DS4, DS5, EVASION, XANTIA, XM 1.4D-3.0 05.89-
numery OEM:
CITROËN      0345E0
CITROËN      345E0
CITROËN      345F7
CITROËN      9656932580
CITROËN      9687888280
FORD      1427361
FORD      1566190
FORD      6G9Q9E926BA
FORD      6G9Q9E926CA
PEUGEOT      0345E0
PEUGEOT      0345F7
PEUGEOT      345E0
PEUGEOT      345F7
PEUGEOT      9656932580
PEUGEOT      9687888280
LAND ROVER      LR001001
LAND ROVER      LR012598
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 89123E MEAT&DORIA w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.