Sonda lambda | ogrzewana |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 615 |
nr EAN | 087295972342 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 97234 NGK
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
03D906265, 03D906265B
03D906265, 03D906265B
AUDI | 03D 906 265 | |
AUDI | 03D 906 265 B | |
SEAT | 03D 906 265 | |
SEAT | 03D 906 265 B | |
SKODA | 03D 906 265 | |
SKODA | 03D 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 03D 906 265 B | |
LAMBORGHINI | 03D 906 265 | |
LAMBORGHINI | 03D 906 265 B | |
BENTLEY | 03D 906 265 | |
BENTLEY | 03D 906 265 B |
Zastosowanie Sonda lambda 97234 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 97234 NGK:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.