Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY VI Platforma / podwozie NaturalPower 35S14, 35C, 38S, 40C, 50C, 60C, 65C, 70C (2014.03-???) 136km » 725018 nrf
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie Naturalpower 35s14, 35c, 38s, 40c, 50c, 60c, 65c, 70c (2014.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) 725018 NRF

725018 Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie)  NRF
nrf 725018
Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie)  725018
725018
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

725018

producent:

NRF

Jednostkaszt.
Temperatura otwarcia [°c]92
Rodzaj koprusuZ obudową
EAN8718042338785
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) 725018 NRF

Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) pasuje do: CHEVROLET LACETTI, NUBIRA, DAEWOO EVANDA, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H 1.4-3.2 08.89-
numery OEM:
FIAT      7083375
GMC      009129907
GMC      09129907
OPEL      01338003
OPEL      01338420
OPEL      1338003
OPEL      1338420
OPEL      9129907
OPEL      95517651
VAUXHALL      09129907
VAUXHALL      9129907
VAUXHALL      9129908
VAUXHALL      93397748
VAUXHALL      95517651
VAUXHALL      96414627
CHEVROLET      96414627
zamienniki:
8MT 354 773-441
brak
HELLA
8MT 354 773-531
brak
HELLA

Zastosowanie Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) 725018 NRF w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat cieczy chłodzącej (92°C, w obudowie) 725018 NRF:

Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Informacje o producnecie części zamiennych firmie NRF



NRF jest holenderską firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1933 roku i od tego czasu stała się jednym z czołowych dostawców części chłodniczych i układów chłodzenia w Europie. Obecnie firma posiada fabryki w kilku krajach Europy, w tym w Holandii, Niemczech, Belgii i Polsce. NRF produkuje szeroki zakres produktów, w tym chłodnice, wentylatory, pompy wody, radiatory i elementy układów chłodzenia. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów i usług oraz dba o zrównoważony rozwój i zrównoważoną produkcję.